To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/92447

¿Cuál es el perfil del consumidor más propenso al uso de los folletos publicitarios?;
How is the flyer-prone consumer's profile?
Gázquez Abad, Juan Carlos; Martínez López, Francisco José
Universidad de Almería; Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Economia i Empresa
CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Article - Published version
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Huertas García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Martínez López, Francisco J., 1975-; Esteban Millat, Irene
Huertas-García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Martínez López, Francisco J., 1975-; Esteban Millat, Irene
Huertas García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Forgas-Coll, Santiago
 

Coordination

 

Supporters