Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/35509

Students’ satisfaction and perceived impact on knowledge, attitudes and skills after a 2-day course in scientific writing: a prospective longitudinal study in Spain
Fernández, Esteve; García, Ana M.; Serés Escot, Elisabet, 1984-; Bosch Llonch, Fèlix
-Escrits científics i tècnics -- Redacció -- Ensenyament
-Ciències de la salut
© Esteve Fernández, Ana M. García, Elisabet Serés, Fèlix Bosch. This article was published in BMJ Open following peer review and can also be viewed on the journal’s website at http://bmjopen.bmj.com [Creative Commons Attribution License or Creative Commons Attribution Non-Commercial License]
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Artículo
Artículo - Versión publicada
BMJ Publishing Group
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Baños i Díez, Josep Eladi; Lucena, Maria Isabel; Serés Escot, Elisabet, 1984-; Bosch Llonch, Fèlix
Baños i Díez, Josep Eladi; Bosch Llonch, Fèlix
García, Ana M.; Boix, Pere; Benavides, Fernando G. (Fernando García); Gadea, Rafael; Fernando, Rodrigo; Serra, Consol
González-Galarzo, M. Carmen; Ronda-Pérez, Elena; Benavides, Fernando G. (Fernando García); García, Ana M.