Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/13382
Títol: | Schooling and identity: A qualitative analysis of self-portrait drawings of young indigenous people from Chiapas, Mexico |
---|---|
Autor/a: | Esteban Guitart, Moisès; Monreal i Bosch, Pilar; Perera, Santiago; Bastiani Gómez, José |
Abstract: | |
Matèries: | -Alfabetització -- Mèxic -- Chiapas -Identitat (Psicologia) -- Mèxic -- Chiapas -Indis de Mèxic -- Educació -- Mèxic -- Chiapas -Literacy -- Mexico -- Chiapas -Identity (Psychology) -- Mexico -- Chiapas -Indians of Mexico -- Mexico -- Chiapas |
Drets: | Reconeixement 3.0 Espanya
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
Tipus de document: | Article Article - Versió publicada |
Publicat per: | Frontiers Media |
Compartir: |