To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/77045

Analyzing how emotion awareness influences students' motivation, engagement, self-regulation and learning outcome
Arguedas Lafuente, Marta; Daradoumis Haralabus, Atanasi; Xhafa, Fatos
-emotion awareness
-affective feedback
-affective learning
-motivation
-engagement
-self-regulation and learning outcome
-coneixement de l'emoció
-comentaris afectius
-aprenentatge afectiu
-motivació
-implicació
-autoregulació i resultats d'aprenentatge
-conocimientos de la emoción
-comentarios afectivos
-aprendizaje afectivo
-motivación
-implicación
-autoregulación y resultados de aprendizaje
-Machine learning
-Aprenentatge automàtic
-Aprendizaje automático
CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Educational Technology & Society
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Arguedas Lafuente, Marta; Xhafa, Fatos; Casillas Santillán, Luis Alberto; Daradoumis Haralabus, Atanasi; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santi
Arguedas Lafuente, Marta; Daradoumis Haralabus, Atanasi; Xhafa, Fatos
Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Xhafa, Fatos; Barolli, Leonard; Daradoumis Haralabus, Atanasi; Fernández Correa, Raúl; Caballé Llobet, Santi
 

Coordination

 

Supporters