Implementació de l'avaluació de competències transversals i específiques

Author

Vàzquez Garcia, Mercè

Bañeres Besora, David

Marco Galindo, María Jesús

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Publication date

2018-05-18T10:14:39Z

2018-05-18T10:14:39Z

2016-07-20



Abstract

En el marc de l'EEES el procés d'aprenentatge dels estudiant s'avalua per mitjà de l'assoliment de competències. La transició d'un model docent basat en el professor vers un model centrat en l'estudiant té una certa complexitat, degut al bagatge dels professors i la manca d'eines per a avaluar competències de manera sistemàtica. En l'article presentem la implementació de l'avaluació per competències en una assignatura del grau d'Informació i Documentació de la UOC mitjançant l'eina Rubrick.


In the context of the EHEA, the student learning process is evaluated using competency-based assessment. The move from a teaching model focusing on the teacher to a student-centred model is somewhat complex given the baggage the teachers bring with them and the lack of tools to assess competencies systematically. This article presents how competency-based assessment using the Rubrick too

Document Type

Article
Published version

Language

Catalan

Subjects and keywords

avaluació per competències; rúbrica; retorn personalitzat; docència virtual; competency-based assessment; rubric; personalized feedback; online teaching; evaluación por competencias; rúbrica; feedback personalizado; docencia virtual; Web-based instruction; Ensenyament virtual; Enseñanza virtual

Publisher

Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)

Related items

Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2016, (3)

http://cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/1014/979

This item appears in the following Collection(s)

Articles [361]