Título:
|
Dimensió metacognitiva i foment de l'autonomia de l'aprenent: una proposta pedagògica
|
Autor/a:
|
Arumí Ribas, Marta; Cañada Pujols, Ma. Dolors
|
Abstract:
|
Des de ja fa uns quants anys, a la Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra apliquem un procediment didàctic que consisteix principalment a alternar les fases d’ensenyament presencial amb les fases d’aprenentatge autònom per tal de fomentar i desenvolupar de manera gradual l’autonomia dels aprenents. Anomenem aquest procediment didàctic autoaprenentatge integrat./n/nEn aquesta presentació plantejarem algunes de les preguntes que van originar la nostra reflexió com a docents i exposarem les respostes a les quals ens ha conduït la nostra experiència. |
Materia(s):
|
-Autoaprenentatge -Psicologia de l'aprenentatge -Traducció -- Ensenyament universitari -- Metodologia |
Derechos:
|
© Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Direcció General de Política Lingüística.
|
Tipo de documento:
|
Objeto de conferencia Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Direcció General de Política Lingüística.
|
Compartir:
|
|