Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/32903

Una aproximació a la bretxa academicoprofessional publicitària: estat de la qüestió i línies de recerca potencials;
An approach to the academic-practitioner advertising gap: state of the art and potential lines of research
Bustamante Villanueva, Freddy; Obradors Barba, Matilde
Bretxa
Acadèmia
Professional
Publicitat
Coneixement
Investigació publicitària
Advertising gap
Academia
Practitioner
Advertising
Knowledge
Advertising research
Llicència Creativa Commons de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Institut d’Estudis Catalans
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Ruiz Collantes, Xavier; Pujadas i Capdevila, Eva; Ferrés i Prats, Joan; Obradors Barba, Matilde; Pérez, Óliver; Gómez Puertas, Lorena, 1978-; Casals, Anna
Ruiz Collantes, Xavier; Ferrés i Prats, Joan; Obradors Barba, Matilde; Pujadas i Capdevila, Eva; Pérez, Óliver