To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/32903

Una aproximació a la bretxa academicoprofessional publicitària: estat de la qüestió i línies de recerca potencials;
An approach to the academic-practitioner advertising gap: state of the art and potential lines of research
Bustamante Villanueva, Freddy; Obradors Barba, Matilde
-Bretxa
-Acadèmia
-Professional
-Publicitat
-Coneixement
-Investigació publicitària
-Advertising gap
-Academia
-Practitioner
-Advertising
-Knowledge
-Advertising research
Llicència Creativa Commons de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya
Article
Article - Published version
Institut d’Estudis Catalans
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ruiz Collantes, Xavier; Pujadas i Capdevila, Eva; Ferrés i Prats, Joan; Obradors Barba, Matilde; Pérez, Óliver; Gómez Puertas, Lorena, 1978-; Casals, Anna
Ruiz Collantes, Xavier; Ferrés i Prats, Joan; Obradors Barba, Matilde; Pujadas i Capdevila, Eva; Pérez, Óliver
 

Coordination

 

Supporters