2004-2014 Odissea a la xarxa : Una visió de la comunicació d'empresa

Author

Madroñal Miracle, Manel

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Avalos Marquès, Inmaculada

Publication date

2015-01-19T12:49:41Z

2015-01-19T12:49:41Z

2015-01-11



Abstract

Aquest estudi analitza els canvi entre 2004 i 2014 de 5 elements clau en els departaments de comunicació de les empreses: la gestió de la reputació corporativa, les relacions amb els mitjans, la comunicació publicitària, les eines i canals propis dels departaments de comunicació i, finalment, els canvis en el rol dels departaments de comunicació i els seus professionals.


Este estudio analiza los cambios entre 2004 y 2014 de 5 elementos clave en los departamentos de comunicación de las empresas: la gestión de la reputación corporativa, las relaciones con los medios, la comunicación publicitaria, las herramientas y canales propios de los departamentos de comunicación y, finalmente, los cambios en el rol de los departamentos de comunicación y sus profesionales.


Bachelor thesis for the Communication program.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

reputació en línia; relacions públiques; màrqueting; reputación on line; relaciones públicas; marketing; reputation management; public relations; marketing; Reputation management -- TFG; Reputació en línia -- TFG; Reputación on line -- TFG

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)