dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Jiménez Ramírez, Ignacio
dc.date.accessioned
2014-12-10T11:41:54Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:35Z
dc.date.available
2014-12-10T11:41:54Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:35Z
dc.date.issued
2014-12-10
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/243483
dc.description.abstract
El present projecte analitza la creació i el desenvolupament dels conceptes que donen forma a les marques des d'un punt de vista creatiu. El treball proposa l'estudi del concepte de les brand idees com a resposta a l'evolució que han seguit les
marques per aconseguir comunicar la seva essència. La finalitat de l'escrit és disseccionar les dues parts principals del procés creatiu d'una marca, les big ideas i les brand ideas, per trobar la forma més adequada de transmetre l'essència de les marques durant un recorregut de diversos anys. Un escenari que ens ensenyarà si aquest procés és tan nou com es creu, si realment les marques apliquen aquestes teories i els diferents elements a tenir en compte per fer créixer una marca des del punt de vista de la comunicació creativa.
cat
dc.format.extent
78 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
cat
dc.subject.other
Productes de marca
cat
dc.subject.other
Creativitat
cat
dc.subject.other
Posicionament (Publicitat)
cat
dc.title
Brand ideas: narrar historias mediante la vida de la marca. ¿Cómo se generan los conceptos creativos que otorgan significado y forma a las marcas?
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat