Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/234159

Com són els significats matemàtics que construeixen els nens? : la funcionalitat de la lògica
Gallego, Carlos
2001
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
51 - Matemàtiques
Matemàtica - Ensenyament
Lògica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
21 p.
Article
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull
Aloma, 2001, Núm. 8
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
96156-154245-1-PB.pdf 377.9 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a