dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Garriga Ferriol, Enriqueta |
dc.contributor.author |
Sánchez Navarro, Dolors |
dc.date.accessioned |
2014-05-26T09:19:40Z |
dc.date.available |
2014-05-26T09:19:40Z |
dc.date.created |
2005 |
dc.date.issued |
2005 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/231080 |
dc.format.extent |
15 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2005, Núm. 17 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Llenguatge i llengües -- Adquisició |
dc.subject.other |
Trastorns del llenguatge |
dc.subject.other |
Intervenció educativa |
dc.subject.other |
Logopèdia |
dc.title |
Logopèdia i educació |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest article té per objectiu descriure com, des de la practica logopèdica
i a partir d'una determinada manera d'entendre l'adquisició del llenguatge,
s'orienta un model de treball inclusiu per abordar les dificultats
del llenguatge en el context escolar. Es revisa breument el marc teòric i
els principis de la intervenció naturalista i els nous reptes que aquest
enfocament planteja pel que fa a l'avaluació i a la intervenció en contextos
naturals i vinculats amb el currículum. |