To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/6261

Redefining dropping out in online higher education: a case study from the UOC
Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià
distance education
dropping out
learning analytics
e-learning
higher education
educational data mining
ensenyament a distància
abandonament escolar
ensenyament superior
magatzems de dades educatives
anàlisi de dades d'aprenentatge
educación a distancia
abandono escolar
enseñanza superior
almacenes de datos educativos
análisis de datos de aprendizaje
Distance education -- Computer-assisted instruction
Academic achievement -- Distance education
Academic achievement -- Study and teaching (Higher)
Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
Rendiment escolar -- Educació a distància
Rendiment escolar -- Ensenyament universitari
Educación a distancia -- Enseñanza asistida por ordenador
Rendimiento escolar -- Educación a distancia
Rendimiento escolar -- Enseñanza universitaria
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Blasco Soplon, Laia; Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià
Minguillón Alfonso, Julià; Huertas Sánchez, Maria Antonia; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Sancho Vinuesa, Teresa; Cavaller Reyes, Víctor
Minguillón Alfonso, Julià; Lerga Felip, Maura; Aibar Puentes, Eduard; Lladós Masllorens, Josep; Meseguer Artola, Antoni
 

Coordination

 

Supporters