Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/31221

Els joves de l'aula d'acollida de l'institut : Integració i relacions
Parareda Pallarès, Alba
Universitat Oberta de Catalunya
Aquest treball neix de la voluntat de saber si les les aules d'acollida estan en la bona direcció per assolir o facilitar la integració o inclusió social dels joves immigrats que hi assisteixen. Tot i partir d'un objectiu molt agosarat i sabent que la integració o inclusió social no la determina un sol factor, l'estudi es centra en analitzar les relacions socials dels joves assistents a l'aula d'acollida, tant dins de l'àmbit escolar com fora d'aquest, intentant vincular aquesta xarxa de relacions amb el grau d'inclusió a la comunitat on habiten, i en concret, dins del centre educatiu.
Este trabajo nace de la voluntad de saber si las aulas de acogida están en la buena dirección para lograr o facilitar la integración o inclusión social de los jóvenes inmigrantes que asisten. Aun partiendo de un objetivo muy arriesgado y sabiendo que la integración o inclusión social no la determina un solo factor, el estudio se centra en analizar las relaciones sociales de los jóvenes asistentes en el aula de acogida, tanto dentro del ámbito escolar como fuera de él, intentando vincular esta red de relaciones con el grado de inclusión en la comunidad donde habitan, y en concreto, dentro del centro educativo.
Bachelor thesis for the Humanities program.
27-02-2014
integración social
social integration
integració social
inclusión (pedagogía)
educació inclusiva
inclusion (education)
Reception classrooms -- TFC
Aules d'acollida -- TFC
Aulas de acogida -- TFC
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem