Títol:
|
Estudi i implementació d'un cas pràctic (e-commerce) segons etapes del disseny centrat en l'usuari
|
Autor/a:
|
Pereira-Veiga Moyar, Nohemy
|
Altres autors:
|
Universitat Oberta de Catalunya |
Abstract:
|
La idea bàsica d'aquest disseny centrat en l'usuari és obtenir informació sobre els usuaris, les seves tasques i objectius, i fer servir tota aquesta informació per orientar el disseny i el desenvolupament de productes. Per a la realització d'aquest treball s'han establert quatre fases: (1) Investigació, (2) Disseny d'escenaris i flux d'interacció, (3) Prototipat, i (4) Avaluació. El cas pràctic que es tractarà és una cadena de supermercats ecològics que vol promocionar la compra responsable d'aliments. |
Abstract:
|
La idea básica de este diseño centrado en el usuario es obtener información sobre los usuarios, sus tareas y objetivos, y usar toda esta información para orientar el diseño y el desarrollo de productos. Para la realización de este trabajo se han establecido cuatro fases: (1) Investigación, (2) Diseño de escenarios y flujo de interacción, (3) Prototipado, y (4) Evaluación. El caso práctico que se tratará es una cadena de supermercados ecológicos que quiere promocionar la compra responsable de alimentos. |
Data de publicació:
|
14-12-2012 |
Matèries:
|
-interacció persona-ordinador -interacción persona-ordenador -comerç electrònic -human-computer interaction -comercio electrónico -electronic commerce -Human-computer interaction -Electronic commerce -Interacció persona-ordinador -Comerç electrònic -Interacción persona-ordenador -Comercio electrónico |
Drets:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
Tipus de document:
|
Problem statement, exercise |
Publicat per:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Compartir:
|
|