Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/15262
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Letosa Porta, Alejandro Javier |
dc.contributor.author | Cañadas Rodríguez, Antònia |
dc.date | 2012-07-10T05:54:53Z |
dc.date | 2012-07-10T05:54:53Z |
dc.date | 2012-01 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/15262 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | habilitats socials |
dc.subject | trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat |
dc.subject | educació inclusiva |
dc.subject | habilidades sociales |
dc.subject | trastorno por déficit de atención con hiperactividad |
dc.subject | educación inclusiva |
dc.subject | social skills |
dc.subject | attention-deficit hyperactivity disorder |
dc.subject | inclusive education |
dc.subject | Educational psychology |
dc.subject | Psicologia pedagògica |
dc.subject | Psicología pedagógica |
dc.title | El treball amb alumnat TDAH : El treball de les habilitats socials i les emocions |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |