Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/14666
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Herrero Senés, Joan |
dc.contributor.author | Roselló Ribas, Vicente Javier |
dc.date | 2012-06-28T12:41:42Z |
dc.date | 2012-06-28T12:41:42Z |
dc.date | 2012-06-20 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/14666 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | noves tecnologies |
dc.subject | adolescents |
dc.subject | nuevas tecnologías |
dc.subject | adolescentes |
dc.subject | new technologies |
dc.subject | teenagers |
dc.subject | Internet and teenagers |
dc.subject | Internet i adolescents |
dc.subject | Internet y adolescentes |
dc.title | Del tenir al ser: un camí per a fer junts : Una anàlisi singular des de l'escola |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |