dc.contributor.author
García González, Iolanda
dc.contributor.author
Peña López, Ismael
dc.contributor.author
Johnson, Larry
dc.contributor.author
Smith, Rachel
dc.contributor.author
Levine, Alan
dc.contributor.author
Haywood, Keene
dc.date
2011-09-13T15:19:04Z
dc.date
2011-09-13T15:19:04Z
dc.identifier.citation
García, I. Peña-López, I; Johnson, L., Smith, R., Levine, A., & Haywood, K. (2010).
Relatório Horizon: Edição Ibero-americana 2010.
Austin, Texas: New Media Consortium e Universitat Oberta de Catalunya.
dc.identifier.citation
978-0-9828290-4-2
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/9011
dc.description.abstract
La sèrie d'informes Horizon és el resultat més tangible del Projecte Horizon del New Media Consortium, un esforç de recerca qualitativa iniciat el 2002, que identifica i descriu les tecnologies emergents amb més potencial d'impacte en l'ensenyament, l'aprenentatge, la recerca i la expressió creativa en l'àmbit educatiu global. Aquest volum, l'Informe Horizon 2010: Edició Iberoamericana, se centra en la investigació en els països de la regió Iberoamericana (incloent-hi tota Llatinoamèrica, Espanya i Portugal) i en l'àmbit de l'educació superior. L'Informe Horizon 2010: Edició Iberoamericana és el primer que ofereix aquesta contextualització regional i ha estat produït per l'NMC i el eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya.
dc.description.abstract
La serie de Informes Horizon es el resultado más tangible del Proyecto Horizon del New Media Consortium, un esfuerzo de investigación cualitativa iniciado en 2002, que identifica y describe las tecnologías emergentes con mayor potencial de impacto en la enseñanza, el aprendizaje, la investigación y la expresión creativa en el ámbito educativo global. Este volumen, el Informe Horizon 2010: Edición Iberoamericana, centra la investigación en los países de la región Iberoamericana (incluyendo a toda Latinoamérica, España y Portugal) y en el ámbito de la educación superior. El Informe Horizon 2010: Edición Iberoamericana es el primero que ofrece esta contextualización regional y ha sido producido por el NMC y el eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya.
dc.description.abstract
The Horizon Report series is the most tangible result of the Horizon Project New Media Consortium, a qualitative research effort launched in 2002, which identifies and describes the emerging technologies with the greatest potential impact on teaching, learning, research and creative expression in global education. This volume, the Horizon Report 2010: Latin American Edition, focuses on research in the countries of the Latin American region (including Latin America, Spain and Portugal) and in the field of higher education. The Horizon Report 2010: Latin American Edition is the first one that offers this regional contextualization and has been produced by the NMC and the eLearn Center of the Universitat Oberta de Catalunya.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3)
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
ensenyament superior
dc.subject
horitzont temporal
dc.subject
entorn col·laboratiu
dc.subject
mitjans socials
dc.subject
contingut obert
dc.subject
realitat augmentada
dc.subject
educación superior
dc.subject
horizonte temporal
dc.subject
entorno colaborativo
dc.subject
medios sociales
dc.subject
contenido abierto
dc.subject
realidad aumentada
dc.subject
higher education
dc.subject
collaborative environment
dc.subject
augmented reality
dc.title
Relatório Horizon : edição Ibero-americana 2010
dc.type
info:eu-repo/semantics/article