Coca-Cola: només una beguda?

Other title

Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent (PJ)

Author

Manrique Salas, Ester

Other authors

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Ortega, Lucía

Publication date

2009-02-02T16:53:07Z



Abstract

Treball de recerca realitzat per una alumna d’ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l’any 2008. Entre les begudes de cola, la marca Coca-Cola és la que té millor acceptació: aquest estudi ha tractat d’esbrinar els motius que justifiquen aquesta preferència. Primerament s’ha documentat la història de la marca. En la part experimental s’ha intentat verificar algunes de les llegendes urbanes de la Coca-Cola i s’ha dut a terme una enquesta sobre el consum i el coneixement d’aquest tipus de begudes.

Document Type

Article

Language

Catalan

CDU Subject

663/664 - Food and nutrition. Enology. Oils. Fat

Subject

Coca-cola (Marca registrada)

Pages

68 p.

43223040 bytes

Collection

Els ajuts de l'AGAUR; 2008PJ10140

Documents

Coca-Cola_només una beguda.doc

41.22Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)