Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2544
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Pérez Mata, Jéssica |
dc.date | 2013-05-17 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/2544 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2544 |
dc.description | Curs 2012-2013 |
dc.description | En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents canvis educatius que s’han dut a terme en els últims anys i que han afectat les ciències socials i, conseqüentment, l’aprenentatge dels/les alumnes. A més a més hi consta la recerca d’informació, descripció i anàlisi realitzat en dos centres educatius, amb la finalitat d’establir uns resultats que responguin a la pregunta inicial que em vaig plantejar abans de fer l’estudi: Què és més adequat per l’aprenentatge dels infants, utilitzar llibre de text a les aules o experimentar a partir de diferents recursos? |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Ciències socials -- Ensenyament |
dc.subject | Educació primària |
dc.title | Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |