To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/70654

Incidència de les metodologies docents i dels hàbits d’estudi sobre el rendiment acadèmic: una comparació entre estudiants universitaris de primer curs de les titulacions LRU i dels Graus de la Facultat de Dret i Economia de la UdL
Armengol Rosinés, M. Teresa; Castillo Solsona, Ma. Mercedes; Gómez Adillón, Ma. Jesús; Tena Tarruella, Anna; Vendrell Vilanova, Anna
En el present treball volem donar a conèixer els resultats del projecte 2009MQD 00206 finançat per l’AGAUR. Aquest estudi, analitza empíricament com les metodologies docents i els hàbits d’estudi dels alumnes de primer curs, de les titulacions dels Graus (Dret i ADE) de la FDE de la UdL, influeixen en el rendiment acadèmic, i si són diferents respecte dels que tenien abans en les titulacions LRU (Dret i CC. Empresarials). El treball que es presenta demostra que la implantació dels nous plans d’estudi ha suposat un canvi dels hàbits i una millora del rendiment acadèmic en els alumnes de primer curs. In this paper we want to present the results of the 2009MQD 00206 project funded by AGAUR. This empirical study examines the teaching methodologies and study habits of university students in their first year, and how that affects their academic performance. This research was conducted in the degrees of Law and Business Administration Faculty at the University of Lleida. Besides, the project checks whether there are significant variations in comparison with the previous degrees (LRU versus EEES). The study shows that the introduction of new curricula has provoked a change of habits and improved academic performance in first year students.
-Rendiment acadèmic
-Metodologies d’ensenyament-aprenentatge
-Hàbits d’estudi
cc-by (c) Armengol et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
Article - Published version
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Full text files in this document

Files Size Format View
cidui_a2012n1p1.pdf 550.4 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters