Title:
|
Incidència de les metodologies docents i dels hàbits d’estudi sobre el rendiment acadèmic: una comparació entre estudiants universitaris de primer curs de les titulacions LRU i dels Graus de la Facultat de Dret i Economia de la UdL
|
Author:
|
Armengol Rosinés, M. Teresa; Castillo Solsona, Ma. Mercedes; Gómez Adillón, Ma. Jesús; Tena Tarruella, Anna; Vendrell Vilanova, Anna
|
Notes:
|
En el present treball volem donar a conèixer els resultats del projecte
2009MQD 00206 finançat per l’AGAUR. Aquest estudi, analitza empíricament com les
metodologies docents i els hàbits d’estudi dels alumnes de primer curs, de les titulacions
dels Graus (Dret i ADE) de la FDE de la UdL, influeixen en el rendiment acadèmic, i si
són diferents respecte dels que tenien abans en les titulacions LRU (Dret i CC.
Empresarials). El treball que es presenta demostra que la implantació dels nous plans
d’estudi ha suposat un canvi dels hàbits i una millora del rendiment acadèmic en els
alumnes de primer curs.
In this paper we want to present the results of the 2009MQD 00206
project funded by AGAUR. This empirical study examines the teaching methodologies
and study habits of university students in their first year, and how that affects their academic performance. This research was conducted in the degrees of Law and Business
Administration Faculty at the University of Lleida. Besides, the project checks whether
there are significant variations in comparison with the previous degrees (LRU versus
EEES). The study shows that the introduction of new curricula has provoked a change of
habits and improved academic performance in first year students. |
Subject(s):
|
-Rendiment acadèmic -Metodologies d’ensenyament-aprenentatge -Hàbits d’estudi |
Rights:
|
cc-by (c) Armengol et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
|
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Share:
|
|