To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/62697

Quan l'ase i l'elefant piulen: El paper de Twitter a les eleccions presidencials d’EUA, 2016
Nicolae, Ovidiu Serban
Pueyo París, Miquel; Universitat de Lleida. Facultat de Lletres
Internet i les xarxes socials són avui àrees cada vegada més rellevants en l’esfera pública. Per als polítics, les eines digitals són plataformes accessibles per fer campanya i mantenir un discurs constant amb el qual persuadir els votants. Les xarxes socials també permeten als usuaris participar del debat polític a la xarxa. Aquest treball es centra en definir la importància de les xarxes socials i més concretament, de Twitter, en l’articulació del discurs polític a Internet, així com la seva influència en els usuaris. Per dur-ho a terme, es parteix de les tres campanyes que van tenir més ressò al llarg del procés electoral d’Estats Units al 2016: Hillary Clinton, Bernie Sanders i Donald Trump. Internet and social media are nowadays increasingly relevant areas of the public sphere. For politicians, digital tools are accessible platforms to campaign and keep a constant speech flow to persuade voters. Social media also enables users to engage in political debate. This study is about defining the importance of social media and more specifically, of Twitter, in the output of political speech across the Internet, as well as its influence on the users. In order to do so, we focus on studying the most successful campaigns in the 2016 electoral process in the United States: Hillary Clinton, Bernie Sanders and Donald Trump.
-Twitter
-Xarxes socials
-Política
-Eleccions
-Estats Units d'Amèrica -- Eleccions
-Internet -- Aspectes polítics
-Xarxes socials en línia -- Aspectes polítics
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
osnicolae.pdf 990.3 KB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters