dc.contributor
Sebé Feixas, Francesc
dc.contributor
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
dc.contributor.author
Domingo Labernia, Albert
dc.date.accessioned
2025-11-17T11:45:23Z
dc.date.available
2025-11-17T11:45:23Z
dc.identifier
https://hdl.handle.net/10459.1/469076
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/469076
dc.description.abstract
Antemperie és una primera aproximació a un joc de plataformes en 2D ambientat en l’exploració d’un bosc fantàstic amb la intenció d’arribar a unes ruïnes per explorar-les. L’objectiu del jugador és arribar al final del nivell en el menor temps possible, recollir els objectes i eliminar tots els enemics possibles, ja que cada enemic eliminat, els col·leccionables recollits i el temps transcorregut influeix en la puntuació final. Actualment, el joc consta de tres nivells diferents on la dificultat es va incrementant. El jugador només té tres vides per aconseguir arribar al final del joc. Un cop gastades, el joc finalitza mostrant un menú amb la puntuació aconseguida fins al moment i dues opcions, una per sortir del joc i l’altra per tornar a començar.
El joc s’ha desenvolupat amb GDScript, un llenguatge creat per desenvolupar jocs dins del motor gràfic Godot. Per jugar-hi, és necessari un ordinador amb teclat per als controls del personatge i un ratolí per seleccionar les diferents opcions del menú. No requereix cap instal·lació i simplement es descarrega l’executable i es pot llançar i jugar.
dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.title
Antemperie: Un joc de plataformes en 2D fet en GODOT4
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis