dc.contributor
Sebé Feixas, Francesc
dc.contributor
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
dc.contributor.author
Serrano Ortega, Aniol
dc.identifier
https://hdl.handle.net/10459.1/468349
dc.description.abstract
En aquest treball de final de grau es presenta el desenvolupament d’un videojoc de plataformes en dues dimensions anomenat PacoMonkey, dut a terme mitjançant el motor de desenvolupament de videojocs Unity. Aquest projecte també inclou el desenvolupament d’una pàgina web per promocionar i mostrar informació relativa al joc. El desenvolupament del videojoc s’ha fet en un equip de tres persones fent servir una metodologia iterativa de tipus Agile. Cada membre de l’equip té un rol clar i diferenciat. El primer membre és l’encarregat del disseny funcional del videojoc i gestor del projecte. El segon integrant és l’encarregat de tots els aspectes artístics i de les decisions estilístiques. Finalment, el tercer integrant i la qüestió d’aquest treball és el programador i arquitecte del desenvolupament tant del videojoc com de la pàgina web. Al llarg del document s’expliquen els aspectes necessaris per tal de dur a terme la implementació. En conjunt, aquest projecte tracta d’exposar tant l’aspecte tècnic del desenvolupament com la capacitat d’adaptació i resolució de problemes que ha requerit tot el procés.
dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.title
SIG Games. Desenvolupament d’un videojoc 2D
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis