dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.contributor.author |
Sangrà Morer, Albert |
dc.date.accessioned |
2011-02-01T08:22:31Z |
dc.date.available |
2011-02-01T08:22:31Z |
dc.date.created |
2007-12-14 |
dc.date.issued |
2011-02-01T08:22:31Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/97421 |
dc.format.extent |
62 p. |
dc.format.extent |
240665 bytes |
dc.format.extent |
232072 bytes |
dc.format.extent |
348401 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00044 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Tecnologia de la informació i educació |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Innovacions |
dc.subject.other |
Internet en l'educació |
dc.subject.other |
Wikis (Informàtica) |
dc.title |
3W : eines de comunicació per a la millora de la docència |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.description.abstract |
El projecte pretèn conceptualitzar, dissenyar, aplicar i avaluar l'ús de determinades eines tecnològiques (weblogg, wiki, WebQuest) en els processos d'ensenyament-aprenentatge d'assignatures que es desenvolupen, total o parcialment, en entorns virtuals d'educació superior.
Avaluar els resultats d'aquesta aplicació des del punt de vista dels objectius docents, l'adquisició de competències dels estudiants i de l'adequació d'aquest tipus d'eines segons la doble perspectiva d'estudiants i docents.
Les aportacions del projecte són, d'una banda, la innovació i la millora d'un nombre determinat d'assignatures per mitjà de la introducció d'aquestes eines en la seva docència. D'altra banda, l'obtenció d'una sèrie de criteris per a l'ús apropiat d'aquestes eines, amb finalitats educatives i, en tercer lloc, una relació contrastada de beneficis que es poden obtenir mitjançant el seu ús. |