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dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia i Empresa |
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dc.contributor.author | Labandeira Villot, Xavier |
dc.contributor.author | López Nicolás, Ángel |
dc.date | 2002-03-01 |
dc.identifier.citation | https://econ-papers.upf.edu/ca/paper.php?id=609 |
dc.identifier.citation | Hacienda Pública Española, 160, 1, (2002), pp. 177-210 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/729 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | Economics and Business Working Papers Series; 609 |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Labour, Public, Development and Health Economics |
dc.subject | taxation |
dc.subject | car fuels |
dc.subject | externalities |
dc.subject | spain |
dc.title | La imposición de los carburantes de automoción en España: algunas observaciones teóricas y empíricas |
dc.type | info:eu-repo/semantics/workingPaper |