Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/3269
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Pérez Jiménez, Félix Edmundo |
dc.contributor.author | Gost Ballester, Miquel |
dc.date | 2005-07 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/3269 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.title | Efecte de la tipologia d'àrid en la resistència a tracció indirecta i a les deformacions plàstiques d'una mescla tipus G-20 |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |