dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.contributor |
Barlam Aspachs, Ramon |
dc.contributor.author |
Ortiz Robles, María Concepción |
dc.date |
2010-02-16T11:53:50Z |
dc.date |
2010-02-16T11:53:50Z |
dc.date |
2003-02 |
dc.date |
2010-02-16 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10609/1087 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús. |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
dc.subject |
Psychopedagogy |
dc.subject |
Co-operation (Psychology) |
dc.subject |
Information Technology |
dc.subject |
Elementary education |
dc.subject |
Psicopedagogia |
dc.subject |
Cooperació (Psicologia) |
dc.subject |
Tecnologia de la informació |
dc.subject |
Educació primària |
dc.subject |
Psicopedagogía |
dc.subject |
Cooperación (Psicología) |
dc.subject |
Tecnología de la información |
dc.subject |
Educación primaria |
dc.title |
L'entorn de les WebQuest com a recurs motivador per a la millora del rendiment d'alumnes amb dificultats d'atenció i amb N.E.E. |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
A partir de la creació i aplicació didàctica d'una WebQuest en un curs de 4t de Primària s'analitza com i de uina manera pot influir positivament en el rendiment personal i acadèmic del grup d'alumnes, grup que presenta unes característiques acusades de dificultats d'atenció generalitzada, forts desnivells de coneixements, i en el qual es troben alumnes amb necessitats educatives especials (n.e.e.). Les webquest poden ser un bon recurs didàctic per a motivar el treball cooperatiu i la interacció entre alumnes, professors i les tecnologies de la informació i la comunicació. |
dc.description.abstract |
A partir de la creación y aplicación didáctica de una WebQuest en un curso de 4º de Primaria se analiza como y de qué manera puede influir positivamente en el rendimiento personal y académico del grupo de alumnos, grupo que presenta unas características acusadas de dificultades de atención generalizada, fuertes desniveles de conocimientos, y en el que se encuentran alumnos con necesidades educativas especiales (n.e.e.). Las WebQuest pueden ser un buen recurso didáctico para motivar el trabajo cooperativo y la interacción entre alumnos, profesores y las tecnologías de la información y la comunicación. |
dc.description.abstract |
Starting from the creation and application of a WebQuest in a 4th grade primary school class we analyze how and in what way this may positively influence the personal and academic performance of the group of students, a group that presents marked characteristics of generalized attention deficit, severe knowledge disparities, and in which we find students with special educational needs (SEN). WebQuests may be a good didactic resource for motivating cooperative work and interaction between students, teachers and information and communication technologies. |