dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.contributor |
Badia Garganté, Toni |
dc.contributor.author |
Pérez Zafón, Mª Victoria |
dc.date |
2010-02-16T11:53:49Z |
dc.date |
2010-02-16T11:53:49Z |
dc.date |
2004-02 |
dc.date |
2010-02-16 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10609/1085 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús. |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
dc.subject |
Educational Assessment |
dc.subject |
Education |
dc.subject |
Primary Education |
dc.subject |
Psychopedagogy |
dc.subject |
Assessorament educatiu |
dc.subject |
Ensenyament |
dc.subject |
Ensenyament primari |
dc.subject |
Psicopedagogia |
dc.subject |
Asesoramiento educativo |
dc.subject |
Enseñanza |
dc.subject |
Enseñanza primaria |
dc.subject |
Psicopedagogía |
dc.title |
Aproximació al canvi conceptual dels docents respecte a l'ensenyament estratègic de la lectura, a partir d'un curs de formació : una experiència al Cicle mitjà d'Educació Primària |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Aquest projecte s'emmarca dins de l'àmbit de l'assessorament psicopedagògic, concretament, en la formació del professorat per a l'ensenyament d'estratègies d'aprenentatge. El tema d'estratègies d'ensenyament/aprenentatge és massa ampli per a poder tractar-lo en un projecte com aquest, amb una limitació temporal que exigeix concretar l'actuació en els punts següents: fer una selecció prèvia d'un determinat conjunt de procediments d'aprenentatge vinculats amb la lectura, situar-lo dins d'un context escolar concret de manera que la formació vagi dirigida als docents del cicle mitjà d'educació primària d'un CEIP del Masnou i centrar l'experiència en dos d'aquests docents. |
dc.description.abstract |
Este proyecto se enmarca dentro del ámbito del asesoramiento psicopedagógico, concretamente, en la formación del profesorado para la educación de estrategias de aprendizaje. El tema de estrategias de educación/aprendizaje es demasiado amplio para poder tratarlo en un proyecto como este, con una limitación temporal que exige concretar la actuación en los siguientes puntos: realizar una selección previa de un determinado conjunto de procedimientos de aprendizaje vinculados a la lectura, situarlo dentro de un contexto escolar concreto de manera que la formación vaya dirigida a los docentes del ciclo medio de educación primaria de un CEIP del Masnou y centrar la experiencia en dos de dichos docentes. |
dc.description.abstract |
This project falls within the sphere of psycho-pedagogical assessment, specifically in teacher training for the teaching of learning strategies. The issue of teaching / learning strategies is too broad to be treated in a project such as this, with a time limitation that requires specifying action in the following points: to carry out a previous selection of a specific number of learning procedures linked to reading; to place them within a specific school context so that the training is aimed at the teaching staff of the middle cycle of primary education of a State Primary School located in El Masnou, Catalonia; and to focus this experience on two of the teachers. |