Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/2498

Geografia, turisme i màrqueting: Una barreja impossible o una barreja necessària?
Mundet i Cerdan, Lluís
Amb el postmodernisme tot es ven, i el màrqueting (i els estudis de mercat) és l’eina per aconseguir-ho. Aquesta afirmació s’aplica també en el cas del turisme. Si considerem que el turisme és una experiència eminentment geogràfica, des de la geografia del turisme es fa imprescindible l’aprehensió i l’assimilació de les eines i els principis del màrqueting, perquè el geògraf és la persona més capacitada per aplicar els instruments del màrqueting a una geografia del turisme que persegueixi un desenvolupament sostenible del fenomen turístic
08-06-2010
Geografia del turisme
Tourism, Geography of
Màrqueting
Marketing
Tots els drets reservats
Artículo
UAB, Facultat de Filosofia i Lletres, Dep. de de Geografia
         

Mostrar el registro completo del ítem