Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/1221
dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia i Empresa |
---|---|
dc.contributor.author | Cuxart, Anna |
dc.date | 1999-11-01 |
dc.identifier.citation | https://econ-papers.upf.edu/ca/paper.php?id=421 |
dc.identifier.citation | Revista de educación, 323, (2000), pp. 369-394 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/1221 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | Economics and Business Working Papers Series; 421 |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Statistics, Econometrics and Quantitative Methods |
dc.subject | paau exams |
dc.subject | admissions process |
dc.subject | random coefficient models |
dc.subject | variance component models |
dc.subject | rater reliability |
dc.title | Modelos estadísticos y evaluación: tres estudios en educación |
dc.type | info:eu-repo/semantics/workingPaper |