Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/8338
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Espelt Lleonart, Pere |
dc.contributor.author | Alemany Sagalà, Aïda |
dc.date | 2009-07 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/8338 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Trens d'alta velocitat -- França |
dc.subject | Circulació urbana |
dc.subject | Vies ràpides |
dc.subject | Cinturons de ronda |
dc.title | Impacte de les rondes viàries sobre l'estructura urbana |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |