To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/7886
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica |
---|---|
dc.contributor | Núñez Andrés, Amparo |
dc.contributor.author | Celma Marín, Mar |
dc.date | 2009 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/7886 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Geomàtica |
dc.subject | Geographic information systems--Maps |
dc.subject | Sistemes d'informació geogràfica -- Barcelona |
dc.subject | Ferrocarrils -- Vies |
dc.title | Aplicació d'un Sistema d'Informació Geogràfica per avaluar l'impacte de l'alta velocitat en l'accessibilitat a la xarxa ferroviària de Catalunya en l'horitzó 2020 |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |