Título:
|
Desenvolupament d'un model de simulació local de moviment de personatges virtuals
|
Autor/a:
|
Martínez Zamorano, Alejandro
|
Otros autores:
|
Ríos Jérez, Alejandro; Pelechano Gómez, Núria |
Abstract:
|
En aquest estudi analitzarem el comportament del motor de videojocs Unity amb relació als algorismes que implementa sobre esquivar objectes, seguir a un líder, interacció entre multituds de personatges virtuals, etc. Veurem els mancances d'aquests i farem una nova implementació amb millores. |
Abstract:
|
In this study we will analyze the behavior of the Unity video game engine in relation to the algorithms that it implements on dodge objects, follow a leader, interaction among virtual character crowds, etc. We will see the shortcomings of these and we will make a new implementation with improvements |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Algorithms -Video games -Reynolds -Unity -Multituds -Crowds -Algorismes -Videojocs |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|