Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/33458

El Pensament creatiu com a facilitador de la competència ètica i deontològica en el Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra: introducció de l'ètica i la deontologia professional en la docència de la Universitat Pompeu Fabra
Obradors Barba, Matilde; Rocha, Irene da; Fernández-Aballí Altamirano, Ana
Ètica
Deontologia
Publicitat i Relacions Públiques
Recerca i Innovació Docent
Creativitat
Ethics
Advertisement and Public Relations Deonthology
Teaching innovation research
Creativity
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Gómez-Colell, Eva; Medina Bravo, Pilar, 1966-; Fernández-Aballí Altamirano, Ana; Jiménez Morales, Mònika; Obradors Barba, Matilde