To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/20632

Les idees prèvies dels alumnes i la seva importància en el procés d'ensenyament aprenentatge de les ciències experimentals
Puigcerver Oliván, Manuel; Sanz López, Maria Cristina
Universitat de Barcelona
Ensenyament científic
Aprenentatge
Science education
Learning
(c) ICE. Universitat de Barcelona, 1997
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE. Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sanchez-Donoso, Inés; Rodríguez Teijeiro, José Domingo; Quintanilla, Irene; Jiménez-Blasco, Irene; Sardà-Palomera, Francesc; Nadal, Jseús; Puigcerver Oliván, Manuel; Vilà, Carles
Puigcerver Oliván, Manuel; Vinyoles Cartanyà, Dolors; Rodríguez Teijeiro, José Domingo
Rodríguez Teijeiro, José Domingo; Sardà Palomera, Francesc; Puigcerver Oliván, Manuel
Puigcerver Oliván, Manuel; Sardà Palomera, Francesc; Rodríguez Teijeiro, José Domingo
 

Coordination

 

Supporters