Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/21835
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Rosich Sala, Núria |
dc.contributor.author | López, Paula |
dc.contributor.author | Núñez i Espallargas, Josep M. |
dc.contributor.author | Montanuy Fillat, Manuel |
dc.contributor.author | Muria Maldonado, Sergi |
dc.date | 2012-02-09T10:59:59Z |
dc.date | 2012-02-09T10:59:59Z |
dc.date | 2009-11 |
dc.identifier.citation | 9788439381662 |
dc.identifier.citation | 249990 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/21835 |
dc.format | 19 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració |
dc.relation | Reproducció del capítol del llibre publicat a: http://ves.cat/a6ib |
dc.relation | Recerca i Inmigració II, Col·lecció "Ciutadania i Immigració" núm. 4, 2009, Àmbit educatiu: necessitats i reptes, p. 109-127 |
dc.rights | cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Matemàtica |
dc.subject | Integració escolar |
dc.subject | Estudiants |
dc.subject | Llatinoamericans |
dc.subject | Estudi de casos |
dc.subject | Mathematics |
dc.subject | School integration |
dc.subject | Students |
dc.subject | Case studies |
dc.title | Les matemàtiques com a eina d'inclusió i d'equitat per a l'alumnat llatinoamericà nouvingut als centres educatius de Catalunya. El cas equatorià |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |