Título:
|
Les visites culturals: una estratègia didàctica per la història de la professió
|
Autor/a:
|
Valls Molins, Roser; Roldán, A. (Aurora)
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Les visites són un component important de la programació de la assignatura, ja que ajuden a potenciar el contacte directe amb el document com base de investigació i en una perspectiva de treball científic. Les visites culturals tenen varis objectius: realitzar una activitat relacionada amb la història de la professió fora de l'aula, integrar els coneixements impartits en las classes expositives, avançar cap un aprenentatge lúdic que permeti facilitar unes relaciones docents de professora-alumnes i fomentar en l'alumne la seva pròpia capacitat investigadora. |
Materia(s):
|
-Didàctica de la història -Història de la infermeria -Ensenyament de la infermeria -Relacions professor-alumne -Estratègies d'aprenentatge -History teaching methods -History of nursing -Nursing education -Teacher-student relationships -Learning strategies |
Derechos:
|
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2003
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Àgora d'Infermeria SRL
|
Compartir:
|
|