Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/86352
Título: | Virtual learning scenarios for qualitative assessment in higher education 3D arts |
---|---|
Autor/a: | Vicent Safont, Lluís; Villagrasa, Sergi; Fonseca Escudero, David; Redondo Domínguez, Ernesto |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d'aprenentatge -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Representació del coneixement -Teaching innovation -Education, Higher--Research -Three-dimensional display systems -Virtual reality -Games -- Data processing -Comunicacions mòbils, Sistemes de -Mobile communication systems - Teaching -assessment -digital games -gamification -immersive learning scenarios -mobile technology -multi-user virtual environments -scenario centred curriculum -virtual reality -Ensenyament universitari Investigació -Visualització tridimensional (Informàtica) -Realitat virtual -Ensenyament - Innovacions -Jocs Informàtica -Comunicacions mòbils, Sistemes de, en l'ensenyament |
Derechos: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión presentada Artículo |
Compartir: |