Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/111290
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Ayneto Gubert, Javier |
dc.contributor.author | Rodríguez Gálvez, Pol |
dc.date | 2017-06-15 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.126507 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111290 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Automobile driving - Steering |
dc.subject | Automobiles, Racing -- Design and construction |
dc.subject | Automòbils -- Direcció |
dc.subject | Automòbils de competició -- Disseny i construcció |
dc.title | Disseny i optimització d’un sistema de direcció de FS |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |