To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1622
dc.contributor | Pallí Corbera, Mercè |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia |
dc.contributor.author | Vila Vinuesa, Eva |
dc.date | 2008-09-08 |
dc.date.accessioned | 2009-07-17T02:05:56Z |
dc.date.available | 2009-07-17T02:05:56Z |
dc.date.issued | 2009-07-17T02:05:56Z |
dc.identifier.citation | Vila Vinuesa, E. (2008). Aprendre a aprendre: una proposta d’intervenció psicopedagògica. A 'Psicopedagogia'. Girona: Universitat. [Consulta: 2009]. Disponible a: http://hdl.handle.net/10256/1622 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/1622 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | Psicopedagogia |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd) |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.subject | Estudi, Tècniques d' |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | Study skills |
dc.title | Aprendre a aprendre: una proposta d’intervenció psicopedagògica |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |