Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/107675

The configurative knowledge of architecture: from childhood to adulthood uncovered by the space syntax analyses
Muntañola Thornberg, Josep; Saura Carulla, Magdalena; Méndez Rodríguez, Sergi; Beltran Borràs, Júlia; Martínez Gómez, Josué Nathan; Molarinho Marques, Sara Cristina
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes Arquitectònics; Universitat Politècnica de Catalunya. GIRAS - Grup de Recerca d'Arquitectura: Projectes, Territori i Societat
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Aspectes socials
Architecture -- Study and teaching
Space perception
Architectural education
Environmental cognition
Configurative spatial cognition
Arquitectura -- Ensenyament
Percepció de l'espai
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Instituto Superior Técnico
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Muntañola Thornberg, Josep; Saura Carulla, Magdalena; Beltran Borràs, Júlia; Mendoza Kaplan, Laura; Méndez Rodríguez, Sergi
Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, José; Méndez Rodríguez, Sergi; Beltran Borràs, Júlia
Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep; Méndez Rodríguez, Sergi
Muntañola Thornberg, Josep; Saura Carulla, Magdalena; Méndez Rodríguez, Sergi