To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/115189

Dues tendeències TAP en educació. Apoderament i participació mitjnçant les tecnologies
Forés i Miravalles, Anna; Gros Salvat, Begoña
Universitat de Barcelona
Els darrers informes sobre els dissenys de futur de l'educació i la seva relació amb l'ús de les tecnologies apunten clarament a la personalització, la col·laboració i l'aprenentatge al llarg de la vida. Aquest article, que segueix aquestes premisses i que està fonamentat en un marc teòric ferm, presenta dues tendències de l'ús de les tecnologies per a l'apoderament i la participació. Situem la primera tendència en l'escola/els instituts sobre l'ús del mòbils i les geolocalitzacions. La segona tendència la situem a la universitat i la reflexió sobre l'ús que fan els estudiants de les tecnologies, fruit d'una recerca I+D "Usos de las TIC entre los estudiantes universitarios: perspectiva académica y social de los procesos de aprendizaje mediados por TIC", dut a terme entre els anys 2009 i 2012, i l'ARCE-EMA 2012.
Educació
Apoderament (Ciències socials)
Tecnologia de la informació
Education
Empowerment (Social sciences)
Information technology
(c) Universitat Ramon Llull, 2013
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat Ramon Llull
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters