Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/114729
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Sala Sebastià, Gemma |
dc.contributor.author | Barquero Farràs, Berta |
dc.date | 2017-08-29T10:25:22Z |
dc.date | 2017-08-29T10:25:22Z |
dc.date | 2014 |
dc.date | 2017-08-29T10:25:22Z |
dc.identifier.citation | 2385-6203 |
dc.identifier.citation | 666277 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/114729 |
dc.format | 14 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/587 |
dc.relation | Revista del CIDUI, 2014, num. 2, p. 1-14 |
dc.rights | cc-by (c) Sala Sebastià, Gemma et al., 2014 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
dc.subject | Didàctica de la matemàtica |
dc.subject | Tecnologia educativa |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Mathematics teaching methods |
dc.subject | Educational technology |
dc.subject | Secondary education |
dc.title | Cap a un disseny interdisciplinari de les qüestions. Una aproximació matemàtica del setge de 1714. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |