Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/114728

Què amaguen aquestes ruïnes? Disseny d'una unitat didàctica interdisciplinary per una plataforma virtual.
Sala Sebastià, Gemma; Barquero Farràs, Berta; Barajas, Mario; Font Moll, Vicenç
Universitat de Barcelona
A partir de l'anàlisi de la implementació d'una seqüència didàctica interdisciplinària d'història i matemàtiques amb alumnat de secundària: Què amaguen aquestes ruïnes?, presentem el redisseny que s'ha realitzat en el marc del projecte europeu MCSquared per transformar-la en el format d'una unitat virtual (l'anomenada c-unitat). Es mostrarà com un grup mixt de dissenyadors ha enfocat el seu redisseny, tot discutint els avantatges i limitacions que aquesta proposta didàctica virtual presenta.
Didàctica de la matemàtica
Educació superior
Tecnologia educativa
Mathematics teaching methods
Higher education
Educational technology
cc-by (c) Sala Sebastià, Gemma et al., 2016
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Mostrar el registro completo del ítem