Title:
|
La formació inicial del professorat d'AICLE. Eines per a la pràctica reflexiva
|
Author:
|
Arbonés, Carme; Civera, Isabel
|
Other authors:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
En els últims anys moltes escoles de Catalunya han desenvolupat programes i iniciatives AICLE de molt diversa índole. La integració dels continguts i la llengua estrangera presenta nous reptes per als mestres i la formació del professorat no pot romandre aliena a aquesta realitat. Aquest article presenta els resultats d'un programa dut a terme en l'assignatura «Didàctica de la llengua anglesa» impartida durant el quart (i últim) curs dels Graus d'Educació Infantil i Primària a la Universitat de Barcelona. Un dels objectius principals del programa és la millora de la qualitat de l'aprenentatge dels estudiants mitjançant la creació d'un Entorn Personal d'Aprenentatge (EPA) entès com a eina de reflexió i d'avaluació. Els resultats preliminars mostren que l'ús de l'EPA fomenta la capacitat de reflexió dels estudiants sobre el seu procés d'aprenentatge, alhora que proporciona una base per a la investigació sobre el paper de la reflexió en els programes de formació inicial del professorat. |
Subject(s):
|
-Aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres -Professors de llengua -Formació del professorat -Content and Language Integrated Learning -Language teachers -Teacher training |
Rights:
|
cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
ICE Universitat de Barcelona
|
Share:
|
|