Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/104356

Reducing techno-anxiety in high school teachers by improving their ICT problem-solving skills
Revilla Muñoz, Olga; Alpiste Penalba, Francesc; Fernández Sánchez, Joaquín; Santos, Olga C.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. LAM - Laboratori d'Aplicacions Multimèdia i TIC
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica
-Affective Computing
-Computer anxiety
-Teachers
-Education
-Techno-anxiety
-computer anxiety
-teachers
-problem-solving skills
-affective computing
-Tecnologia de la informació
-Professors
-Estrès laboral
-Salut en el treball
Artículo - Borrador
Artículo
Taylor & Francis
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Revilla Muñoz, Olga; Alpiste Penalba, Francesc; Fernández Sánchez, Joaquín
Brigos Hermida, Miguel Ángel; Torner Ribé, Jordi; Alpiste Penalba, Francesc; Fernández Sánchez, Joaquín; García, Andrés; Farrerons Vidal, Óscar
González, Roberto Pablo; Alpiste Penalba, Francesc; Ochoa, Susana; Fernández Sánchez, Joaquín; Tortades, Ingrid; Torner Ribé, Jordi; Garcia-Franco, Mar; Martín Rodrigo, Ramon; Vilamala, Sonia; Escandell, Maria José; Casas-Anguera, Emma
Ferruzca, Marco; Fernández Sánchez, Joaquín; Monguet Fierro, José María; Alpiste Penalba, Francesc; Brigos Hermida, Miguel Ángel; Sampieri, Mónica; Castelán Maldonado, Edgar
Rojas-Rajs, Teresa; Alpiste Penalba, Francesc; Lorente, Pedro; Iglesias, Francisco; Fernández Sánchez, Joaquín; Monguet Fierro, José María