Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/283539

Towards a Plurilingual Development Paradigm. From Spontaneous to Informed Use of Translation in Additional Language Learning
González Davies, Maria
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport. Fundació Blanquerna
21-04-2017
Anglès - Ensenyament
Traduccions
Multilingüisme
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
31 p.
Artículo
Artículo
Taylor & Francis
The Interpreter and Traslator Trainer, 2014, Vol. 8, Núm. 1
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Towards a Pluri ... nt Paradigm_clean copy.pdf 716.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem