To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/88832

How a sustainable message affects brand attributes
Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Consumer's preferences
-Customers' preferences
-Hedonic benefits
-Sustainable messages
-Utilitarian benefits
-Consumidors--Preferències
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta; Forgas Coll, Santiago
Huertas García, Ruben; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina María
Sayrol Clols, Elisa; Onrubia, Raúl; García, Miguel; Oliveras Vergés, Albert; Bragós Bardia, Ramon; Pergueroles, Josep; Alarcón Cot, Eduardo José; Camps Carmona, Adriano José; Sardà Ferrer, Joan; Consolación Segura, Carolina María; Mussons Sellés, Jaume; Pons Peregort, Olga
Huertas Garcia, Rubén; Laguna García, Marta; Consolación Segura, Carolina María
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime
 

Coordination

 

Supporters