Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/88832

How a sustainable message affects brand attributes
Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Consumer's preferences
Customers' preferences
Hedonic benefits
Sustainable messages
Utilitarian benefits
Consumidors--Preferències
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió presentada
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta; Forgas Coll, Santiago
Huertas García, Ruben; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina María
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime