Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/102336
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | Fraunhofer-Institut für Solare Energiesysteme |
dc.contributor | Rossi, Riccardo |
dc.contributor.author | Millet Biosca, Lluís |
dc.date | 2016-06 |
dc.identifier.citation | PRISMA-126864 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/102336 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Electrochemistry |
dc.subject | Lithium |
dc.subject | Lithium-Ion |
dc.subject | Electrochemical-Thermal Model |
dc.subject | BTMS |
dc.subject | Electroquímica |
dc.subject | Liti |
dc.title | Development of an empirically-based numerical model for the BTMS design of an EV's lithium-ion battery pack |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |