To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/102324

One picture or a thousand words? Influence of question length and illustration support on the success and skip rates on online tests
Redondo Domínguez, Ernesto; Regot Marimón, Joaquín Manuel; Fonseca Escudero, David; Valls Dalmau, Francesc; Giménez Mateu, Luís
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Representació Arquitectònica; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge
-Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica::Dibuix
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
-Reading comprenhension
-Effective teaching
-Examinations -- Design and construction
-Universities and colleges - Entrance examinations
-Pictures
-Pre-University Education
-Learning Analytics
-Online Test
-Reading Comprehension
-Image Support
-University Admission Test
-Lectura Comprensió
-Ensenyament eficaç
-Exàmens Elaboració
-Universitats--Proves d'accés
-Il·lustracions, imatges, etc.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
Ediciones Universidad de Salamanca
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fonseca Escudero, David; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Villagrasa, Sergi
Garcia-Almirall, M. Pilar; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Fonseca Escudero, David
Garcia-Almirall, M. Pilar; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Fonseca Escudero, David
 

Coordination

 

Supporters