Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/102324

One picture or a thousand words? Influence of question length and illustration support on the success and skip rates on online tests
Redondo Domínguez, Ernesto; Regot Marimón, Joaquín Manuel; Fonseca, David; Valls Dalmau, Francesc; Giménez Mateu, Luís
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Representació Arquitectònica; Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica::Dibuix
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Reading comprenhension
Effective teaching
Examinations -- Design and construction
Universities and colleges - Entrance examinations
Pictures
Pre-University Education
Learning Analytics
Online Test
Reading Comprehension
Image Support
University Admission Test
Lectura Comprensió
Ensenyament eficaç
Exàmens Elaboració
Universitats--Proves d'accés
Il·lustracions, imatges, etc.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Artículo
Ediciones Universidad de Salamanca
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Garcia-Almirall, M. Pilar; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Fonseca, David
Redondo Domínguez, Ernesto; Navarro Delgado, Isidro; Sánchez Riera, Alberto; Fonseca, David